صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
دینا
dina256 شنبه 29 بهمن 1401

افراد زیادی هستند که نمی دانند چرا باید پوست صورت خود را تمیز کنند، پس باید با دلایل پاکسازی صورت خود بیشتر آشنا شوند. پاکسازی پوست در کلینیک فروز به روش های مختلف و در دو قسمت انجام می شود که روش اول پاکسازی منزل با کمک تکنیک های خانگی می باشد. یکی دیگر از راه های پاکسازی پوست استفاده از تجهیزات مخصوص در آرایشگاه ها و کلینیک ها می باشد.


هنگامی که تمیز کردن پوست در کلینیک زیبایی یا آرایشگاه با تجهیزات ویژه انجام می شود، این روش به عنوان یک روش نیمه تهاجمی شناخته می شود، برخی از آنها کمی دردناک و خونریزی می کنند و قبل از عمل از بی حسی موضعی نیز استفاده می شود. استفاده می شود و برخی دیگر خونریزی نمی کنند. در این مقاله به فواید پاکسازی پوست می پردازیم.


فواید پاکسازی پوست چیست؟

سلول های مرده پوست را از بین ببرید

لایه بالایی پوست از یک لایه ذرت تشکیل شده است که چندین بار در روز برداشته و بازسازی می شود، اما گاهی اوقات این لایه ها ایجاد می شود و پوست را ضعیف می کند و آن را در برابر میکروب ها آسیب پذیر می کند.


فواید پاکسازی پوست

باکتری ها و مواد اضافی را حذف کنید

چربی زیادی در پوست وجود دارد که مفید است و در محافظت از لایه زیرین نقش دارد. اما گاهی این چربی ها جمع می شوند و با بستن منافذ، محیط را برای جوش های ریز و درشت آماده می کنند. بنابراین با پاکسازی پوست این چربی ها را از بین می برند.


تقویت کننده و مرطوب کننده

آبرسانی از پیری پوست جلوگیری می کند و خون رسانی به پوست را افزایش می دهد. برای آشنایی با انواع مرطوب کننده های پوست روی لینک کلیک کنید.


پوست را تغذیه و محافظت می کند

این مرحله باعث بهبود و آرامش بافت پوست می شود.

ناخالصی های انباشته شده در پوست حذف می شوند. حذف کثیفی، روغن و سایر مواد زائد ناخواسته به پوست اجازه تنفس می دهد و فرآیند بازسازی سلولی که در شب اتفاق می افتد موفقیت آمیز خواهد بود.

اندازه منافذ مسدود شده را از بین می برد یا کاهش می دهد، بنابراین کمتر روی پوست دیده می شوند.


از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه.

PH پوست را متعادل می کند و با آلودگی های خارجی روی پوست مبارزه می کند. این اثرات چربی بیشتری دارند. عدم درخشش؛ آکنه خشکی کاکاکو می تواند مشکلات زیادی مانند قرمزی ایجاد کند.

فواید پاکسازی پوست صورت در موارد دیگر

با ماساژ صورت گردش خون را افزایش دهید

تحقیقات نشان می دهد که ماساژ باعث بهبود گردش خون در بدن می شود. در مورد صورت شما هم همینطور. بهبود گردش خون در صورت به این معنی است که سلول های شما اکسیژن و مواد مغذی بیشتری از خون دریافت می کنند. این به شما کمک می کند تا سلول های سالم و مولد و چهره ای روشن تر داشته باشید.


جوانسازی صورت با پاکسازی پوست

یکی دیگر از فواید پاکسازی پوست، جوانسازی صورت است. با افزایش سن، پوست درخشندگی خود را از دست می دهد. به نوعی، طبیعی است که با این سبک زندگی و آلودگی محیطی، روند بهبودی برای پوست شما دشوارتر شود.

پاکسازی صورت می تواند کمک زیادی به جوانسازی پوست کند. در واقع یک درمانگر صورت یا متخصص از تکنیک ها، محصولات و فناوری های مختلفی استفاده می کند که در بهبود بافت پوست شما موثر است. متخصص پوست


دانه های سر سفید و سر سیاه را از بین ببرید

از بین بردن جوش ها و کثیفی ها بخش مهمی از پاکسازی صورت است. یک فرد باتجربه اغلب از ابزار خاصی برای از بین بردن جوش های سرسفید و سر سیاه بدون آسیب رساندن به پوست شما استفاده می کند.

خوب است بدانید که این کار را نمی توان با خیال راحت در خانه انجام داد. در واقع جوش های سرسیاه و سرسفید منافذ را می بندند و پوست شما را کدر می کنند.

بنابراین، اگر پوست شما کمی زبر به نظر می رسد، وقت آن است که به یک مرکز مراقبت از پوست حرفه ای مراجعه کنید.


با پاکسازی پوست تمام منافذ پوست را باز کنید

امروزه اجتناب از همه آلودگی های محیطی و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد تقریبا غیرممکن است. پوست شما هر روز در معرض اشعه های مضر فرابنفش خورشید و سایر سموم قرار می گیرد.

این آلاینده ها روی سطح پوست جمع می شوند و باعث درمان منافذ باز می شوند. به همین دلیل، متخصص پوست هنگام تمیز کردن پوست صورت، از مه مرطوب برای باز کردن منافذ و حذف تمام سلول های مرده استفاده می کند. از آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند.


پاکسازی پوست را تمیز می کند

لایه برداری روشی است که به آرامی سلول های مرده را از سطح پوست شما پاک می کند. سلول های پوست به مرور زمان می میرند و تمایل دارند روی سطح پوست جمع شوند. این مشکل در خشن و خشک نشان دادن پوست صورت موثر است.

اگرچه می توانید در خانه با استفاده از یک محصول اسکراب پوست خود را لایه برداری کنید، اما اگر می خواهید به درستی از شر سلول های مرده پوست خلاص شوید، بهترین گزینه لایه برداری پوست است. این تکنیک شامل استفاده از لایه برداری شیمیایی است که به طور کامل سطح پوست را از بین می برد و لایه سالم زیر را نشان می دهد.

پوست صورت نیاز به مراقبت مداوم دارد. تکنیک‌های برنزه کردن در خانه علاوه بر در دسترس بودن و راحتی، زمان و هزینه زیادی نیز می‌طلبد.


تکنیک های پاکسازی پوست در خانه

با حداقل ویژگی ها و درمان ها و مراقبت های مداوم پوست صورت، می توانید به آبرسانی و شفافیت پوست کمک کنید.


پوست را بشویید

شستشوی صحیح و منظم صورت اولین قدم در پاکسازی پوست است، برای شستشو باید بعد از شستشو از مواد شوینده سفت کننده استفاده کنید.

پاکسازی بیش از حد، چربی های طبیعی پوست را از بین می برد. پس از شستن صورت خود با یک پاک کننده مخصوص نوع پوست خود، آن را با یک پارچه نرم خشک کنید. هنگام شستن پوست باید از آب داغ اجتناب کرد زیرا باعث خشکی پوست می شود.


صورت خوردن

ابتدا صورت خود را با فاصله مناسب از ظرف آب جوش به مدت حدود 5 دقیقه قرار دهید و سر خود را با حوله بپوشانید. مه های صورت برای پوست های چرب عالی هستند. کندر همچنین به حذف سموم کمک می کند، پوست صورت را عمیقا تمیز می کند و به از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید کمک می کند. آموزش فیشیال

پس از اتمام دوره بخور، صورت خود را با یک مکعب یخ (به صورت دورانی) ماساژ دهید، این کار باعث سفت شدن منافذ و نرمال شدن وضعیت پوست می شود.

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]