صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
دینا


اما درهر صورت بهتره ازین سیستم استفاده نکنین چون هم نصبش پردردسره هم اینکه اگه شما ماشینتون به سرقت بره بالاخره بهتره برین پیداش کنین و اونو بردارین بیارین تااینکه ماشینو خاموش کنین و آقا دزده وسط بزرگراه ماشین خاموشتون رو ول کنه بره! روزانه بیش از صد عدد از این دستگاه ها تو کل کشور نصب میشه و فروخته میشه اما تفاوت هاش به این شکله که اولا مدل IR-230 بسیار زیبا طراحی شده و جعبه وظاهر بسیار زیبایی داره. اما این باتری به این شکله که خیلی کاربردی نداره چون اگه خدایی نکرده ماشین به سرقت بره، برقش در منزل شما که قطع نمیشه که ! اما ردیابهای سیمی معمولاً در داخل خودرو و با استفاده از سیمکشی نصب میشوند و نمیتوان از آنها برای وسیله دیگری استفاده کرد. سالها پیش بعد از خرید هر وسیله نقلیهای، مالکین آن وسایل اقدام به نصب و راهاندازی دزدگیر ماشین میکردند. پیش از آن که به سراغ بررسی قیمت ردیاب خودرو و عوامل موثر بر آن برویم، بهتر است ابتدا نگاهی به مفهوم ردیاب خودرو و کاربرد آن داشته باشیم. درست است که قیمت در خرید هر دستگاهی و از جمله دستگاه GPSخودرو تاثیرگذار است، اما به دلیل اهمیت GPS خودرو در بالا بردن امنیت و همچنین مزایای زیادی که دارد؛ قطعاً کیفیت آن بر قیمتش برتری خواهد داشت.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

• قیمت مناسب نسبت به کارایی بالا. همانطور که می دانید، خودروها معمولا در شرایط مختلف جوی و جاده ای، مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت، ردیاب آهن ربایی که روی آن ها نصب می شود باید بتواند با وجود چنین شرایط دشواری ، علاوه بر مقاومت بالا در برابر خرابی، دارای چسبندگی زیادی نیز باشد که اصطلاحا به آن خاصیت مغناطیسی بالا می گوییم. سپس با مشورت آنها اقدام به تهیه مورد مناسب خود نمایید. این خرید چون به میزان زیاد و در خود کارخانه ( نه از راه دور ) انجام میگیرد طبیعتا به قیمت بسیار مناسب تهیه میگردد . بنابراین استفاده از انواع ردیاب برای خودروی سمند راه مناسبی برای پیشگیری از سرقت این خودرو است. بنابراین انواع ردیاب GPS تنها مصارف شخصی ندارند بلکه در مشاغلی مانند شرکتهای حمل و نقل نیز استفاده از ردیاب GPS بسیار مفید خواهد بود. همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید در جاهای دیگر نیز از آن استفاده کنید.ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است.


در صورت سرقت، امکان ردیابی ماشین یا متوقف کردن آن را دارید و از هر جای ایران میتوانید درهای ماشین را باز و بسته کنید! درمورد خاموش کردن ماشین از راه دور توضیح میدین؟ ، چرا برخی از ردیاب ها نیاز به سیم کشی دارند و در حالی که بعضی از آنها ماه های بدون نیاز به شارژ قادر به کار کردن هستند؟ برخی از سیستم ها که دارای قابلیت آلارم بر روی ماشین هستند، به شرکت ای که آلارم بر روی آن تنظیم شده هشدار خواهد داد. خیلی آسونه. اگه شما کوچکترین سررشته ای تو زمینه برق دارین، میتونین خیلی راحت اونو نصب کنین ویا میتونید با شرکت تماس بگیرین و از همکاران پشتیبانی موقع نصب کمک بگیرین وتلفنی راهنماییتون کنند. یک دستگاه الکترونیکی است که به وسیله یک سیم کارت متصل به اینترنت به ماهواره یوتلست متصل می شود و موقعیت دقیق خودرو شما را روی نقشه ی ماهواره ای از جمله گوگل نمایش می دهد، این دستگاه معمولا در قسمتی از خودرو نصب می شود که سارق نتواند به راحتی آن را پیدا کند. https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/


ردیاب خودرو وسیله ی کوچکی است که با یک عدد سیم کارت می شود. البته باید یه کارت بانکی و یه رمز اینترنتی(رمز دوم) هم داشته باشین. برای رایتل و تالیا یه مقدار اختلال هست و بهتره ازشون استفاده نکنید. مدل IR-230 ضد آب و ضد ضربه هم هست. چون اینا دستگاه هایی نیستن که استهلاک داشته باشن یا توی دستتون بگیرین که ضربه بخوره بهشون یابشکنه. برقشو باید مستقیم از بعد از باتری بگیرین و وقتی که میخاین نصب کنید باید ماشین خاموش باشه. حتی این ردیاب تحت شرایطی میتونه تا یک ماه و حتی یک سال هم باتری نگه داره واصلا نیازی نیست که به برق خودرو وصل بشه.فقط 24-72 ساعت واس بار اول شارژ میشه وبا یک آهنربای بسیار قوی توی ماشین نصب میشه و یک سال میتونه باتری نگه داره و ماشین و یا شخصو ردیابی کنه ! اما در بعضی از مسیرها، نزدیک بودن ملاک نیست. البته ما دستگاه هایی هم داریم که مستقیما از کشور تایوان وارد میشن و ساخت اونجا هستن اما در هر صورت ما اونارو یک سال تمام بی قید و شرط گارانتی میکنیم. قیمت های ما توی تمام ایران مقطوعه و چه از خود شرکت چه نمایندگی ها خرید کنین یکسان هستش اما در شرایط خاصی در بعضی اعیاد مثلا زمان هایی مثل دهه فجر یا قبل از ایام عید و یا تبلیغات گسترده ممکنه شرکت یه مقداری تخفیف برای این دستگاه ها قائل بشه وباتخفیف بفروش برسن !

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]