صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
دینا

پلیول لاکتیک آسیدی

در حقیقت، میل به زیبایی یکی از آرزوهای سیری ناپذیر انسان است. به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به استاندارد زیبایی نزدیک شویم.

چین و چروک های پوست، ناهنجاری های بدن، کوچکی لب ها، ناهمواری سینه ها یا باسن زنانه و بینی و صورت، همه مواردی هستند که زیبایی ظاهر را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین امروزه روش های درمانی و زیبایی برای رفع این موارد زیاد است.

یک روش بسیار ساده و رایج برای کاهش و رفع چین و چروک یا پر کردن حفره های موضعی تزریق فیلر است.

فیلرها را می توان به قسمت های مختلف صورت مانند زیر چشم، بینی، لب ها و اطراف لب تزریق کرد. از پرکننده ها برای بزرگ کردن سایر اندام ها مانند سینه و باسن نیز استفاده می شود.

این پرکننده ها بر اساس مواد تشکیل دهنده، عمر مفید، هزینه تزریق و کشور سازنده متفاوت هستند. پرکننده های اسید هیالورونیک، هیدروکسید کلسیم، اسید لاکتیک PL و پرکننده های چربی از انواع پرکننده ها هستند.

نام من فاطمه حبشی است و در این مقاله شما را با پرکننده های اسید لاکتیک و فواید شگفت انگیز آنها آشنا می کنم.

عنوان اصلی این صفحه نمایش

EN پرکننده اسید لاکتیک

فیلر پلا یا اسید لاکتیک پی ال ​​از دسته فیلرهای محرک است و تزریق آن با تحریک کلاژن سازی عمیق همراه است. به طور کلی نتایج تزریق فیلرهای تحریک کننده در زمان تزریق مشخص نیست، اما نتایج پس از 2 هفته مشخص می شود. در مورد روش تزریق نیز باید گفت که این نوع تزریق فیلر باید در 3 جلسه در ماه انجام شود. از نظر مدت زمان نیز لازم به ذکر است که کلاژن سازی حاصل از این نوع تزریق فیلر حدود 5 سال باقی می ماند.

همچنین بخوانید : چگونه صورت خود را تمیز کنیم؟

شگفتی های مکمل اسید لاکتیک PL

فیلر اسید لاکتیک PL اثر جوان کننده دارد و همچنین حجم می دهد و دوام بیشتری نسبت به سایر پرکننده ها دارد.

همانطور که اشاره کردم، بلافاصله پس از تزریق این فیلر، کلاژن سازی عمیق تحریک می شود و با فعال شدن چرخه کلاژن سازی، حتی در پوست های قدیمی، چین و چروک ها از بین می روند و عیوب پوستی مانند سلولیت از بین می روند.

از طرفی این مکمل مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) بوده و در سال های اخیر به دلیل خواص عالی برای جایگزینی روغن صورت از دست رفته در بیماران مبتلا به ایدز (HIV) مورد استفاده قرار گرفته است.

ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PLLA چقدر است؟

ماندگاری فیلرها به عوامل مختلفی مانند حجم تزریق شده یا نوع و نوع فیلر تزریقی بستگی دارد. به طور کلی، تزریق فیلر یک روش موقت در نظر گرفته می شود. با این حال، ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PL طولانی تر از پرکننده های موجود در بازار است.

ماندگاری این فیلر حدود 25 ماه است اما از آنجایی که تولید کلاژن در پوست پس از تزریق این فیلر افزایش می یابد، اثر تزریق بیشتر شده و تا چندین ماه باقی می ماند. (این مقدار در بیماران جوان تر به دلیل وجود طبیعی کلاژن پوست بیشتر است)

لازم به ذکر است که از 24 ماهگی به بعد به لطف تزریقات کلاژن سازی در بدن افزایش می یابد که به جوانسازی پوست صورت کمک می کند.

همچنین بخوانید : فواید و عوارض لک های پوستی

تعداد دفعات لازم برای تکمیل دوره تزریق اسید لاکتیک

تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل تزریق بین دو تا چهار جلسه است که معمولاً در یک جلسه انجام نمی شود. با این حال، تعداد جلسات بسته به میزان ناحیه پیچ خورده متفاوت است.

در مورد فاصله بین جلسات باید بگویم که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید حداقل یک ماه بین جلسات فاصله بگذارید.

عوامل مهم در تزریق اسید لاکتیک PL

یک نکته بسیار مهم این است که این تزریق فیلر نسبت به سایر فیلرها به مهارت خاصی نیاز دارد و روش تزریق با ژل هیالورونیک اسید متفاوت است. چرا؟ چون فلز امروزی وجود ندارد و اگر به اشتباه مشت شود راهی برای برگرداندن شکل آن وجود ندارد. سپس باید صبر کنید تا فیلینگ کاملاً پوشانده شود.

هنگام تزریق این فیلر در ناحیه ای مانند کمر، مراقب باشید که ناحیه بزرگی مانند کمر تنها با یک نشستن و یک ویال منبسط نشود. اما این روش تزریق فیلر عمدتاً برای کاهش سلولیت روی باسن استفاده می شود (در واقع این پرکننده ها باعث می شوند توده های روی باسن کمتر دیده شوند). پس تاکید می کنم با تزریق این فیلرها انتظار باسن جنیفر لوپز را نداشته باشید!

پس از تزریق این فیلر، فراموش نکنید که محل تزریق را به مدت 5 روز و 5 بار در روز به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید تا شکل آن درست بماند.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب استفاده از رژ لب مایع

همان طور که گفتیم فیلر اسید لاکتیک پی ال ​​در گروه پرکننده های محرک قرار می گیرد و پس از مدتی با تحریک فرآیندهای طبیعی بدن باعث افزایش عمیق ساختار کلاژن می شود. اما باید بدانید که واکنش شیمیایی عمیق بعد از قرار دادن این فیلر یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز به صبر و حوصله مشتری دارد اما نگران نباشید به طور کلی بعد از دو هفته نتایج به وضوح قابل مشاهده خواهد بود و متوجه خواهید شد. اولین تغییرات .در محل واکسینه می شوید.

https://fatemehhabashi.com/polyol-lactic-acid/

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]